Tröttmössa

Det börjar bli kväll och jag är dödstrött verkligen. Det blir inte mer än 4-6 timmar sömn varje natt och jag har fortfarande svårt att somna om dagarna. Idag var mamma, faster och Josse här en sväng och då fick jag möjlighet att vila. La mig på altanen och solade men kunde inte somna. Otroligt skönt att få lediga händer ändå, kunna pyssla, fixa Noahs ersättning, tvätta lite och bara få vara. Att ha två händer liksom... Kvällen har dock varit enhandsarbete så det heter duga. Noah har varit väldigt kinkig och vill bara vara nära. Det är ju hur mysigt som helst men man får inte mycket gjort, kan knappt gå på toaletten. Nu ligger lilleman i mitt knä och snuttar på sin napp, vi ska hoppa i säng nu tror jag.

Imorgon kommer Monkan med sin Noah och Anka med sin Theo, det blir roligt. Först ska vi ner till Bvc för en första kontroll, spännande att se vikten nu på det lilla matvraket.

Puss & Kram

Sommarmys i skuggan
Bus i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback