Babyshower

Vilken överraskning och vilken otroligt mysig dag! Vännerna och familjen var samlade hemma hos Erika med god mat och superfina presenter. Jag blev väldigt rörd och lycklig ska ni veta! Så här i efterhand så känner jag än en gång att ett tack är så lite men jag hoppas att ni såg och förstod min lycka, tusen tack allihopa!

Försökte blogga redan igår då jag kom hem men internet strulade hela kvällen så jag har fått vänta och ni också antar jag... Har sett att ni skrivit och lagt ut bilder från dagen på era bloggar, mysigt! Håll till godo med bildbevis (fler kommer) från dagen och jag passar på att önska er alla en härlig dag och vecka och än en gång, massor med tack!

Från två stolta och lyckliga föräldrar
Johanna & Micke


PresenterLilla EbbaHela ligan
Presentöppning
Erika & Noah

Kommentarer
Postat av: Sara

åh vad roligt! Det är aldrig några som har haft en babyshower för mig...blir lite avis nu :). Undrar om man kan ha en i efterhand? I så fall har jag två att inkassera :). Kram kram

2008-03-10 @ 19:49:07
Postat av: Monkan

Det va en riktigt trevlig dag hemma hos Fridde, alla hade fixat så god mat m.m. :) Kul att se alla presenter oxå. Ni vet, nyfiken som man är... hihi.
Ha en riktigt bra vecka (snart har du ju lov igen). Kram från mig & Noah
PS. Hoppas skivan funkade!

2008-03-11 @ 14:20:05
Postat av: Sofia

Mmmm, verkar riktigt mysigt med babyshower (och inte helt vanligt här i Sverige om jag fattat rätt?) Fick förresten ett samtal igår från de som tog dina foton, eftersom du tydligen skrivit upp mig på deras lista!!! =) Vet ju att du blev nöjd med bilderna och de var verkligen superfina, men ville ändå höra om du tyckte att det var seriöst och prisvärt? Vad kostade bilerna?

Kram kram!

2008-03-11 @ 15:07:20
Postat av: Johanna

Jag tyckte det var bra men jag har hört annat också från andra. Vi hade ju turen att vara sista gruppen för dagen, blev liksom lite lugnare då. Mycket spring och många spacklade småtjejer om jag säger så... Men en upplevelse utöver det vanliga, absolut! En bild kostade 350 kr sen hade de paketpris. Tror att vi köpte 11 bilder tillsammans jag och syrran för 1400 kr. Var det så, Josse?

Kramisar!

Postat av: Sofia

Ok, då vet jag... Får se hur jag gör. Tack för infot och ha en fortsatt härlig dag. Väderstatus i Gbg är regn, regn och åter regn... Kan lika gärna sova i gummistövlarna.

Puss o kram =D

2008-03-12 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback