Busy days!

Inte mycket bloggande just nu, desto mer arbete och fixande. Jag har utvecklingssamtal och nationella prov att deala med och det tar sin lilla tid. Som tur är så går det bra! Somnar ovaggad på kvällarna och det är ju bra förstås! Myser fortfarande efter den härliga söndagen och börjar så smått längta efter påsklov.

Jag har även börjat hjälpa till lite på Studio Norrviken i receptionen och ska göra det även under påsken. Vet vad vissa av er kanske tänker.... Ta det lugnt! Ni har så rätt så.... Men det är roligt och ger energi, med rätt balans och så länge jag lyssnar på kroppen så går allt. Eller är jag naiv :) Vi får se, en dag i taget som det så fint heter...

Önskar alla en härlig kväll, kramisar!

Kommentarer
Postat av: faster

Hej du vännen! Man skall göra det man känner för, och får man en extra slant så är ju det bra ju. kram

2008-03-12 @ 18:11:29
Postat av: Sara

Hrm, kanske ska passa å att köpa ett kort när du jobbar då :). Lycka till med samtalen. Kan se om vi hinner ses på lovet igen.

2008-03-12 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback