Hemligheter

Regnet det bara öser ner därute men med värmeljus och ett varmt hjärta så går det finfint ändå. Det har varit en mysig helg med lite hemmapyssel, titt på barnvagn och middag med goa grannarna. Vi fick besök från Köping igår också av moster Sussi, även mamma och Simba var med. Spännande att höra om tanternas fredagsbravader, sorry mamma! (Kunde inte låta bli, hehe)

Mycket hemlightesmakeri nu... Om några timmar ska jag träffa Erika och jag har ingen aning om vad som ska hända. Känns lite pirrigt men även lite läskigt. Vad ska jag ha med mig, hur länge blir jag borta, vad kan jag vänta mig? Kontrollfreak, jag, nä inte ett dugg! :) Finns tydligen något här på gården också som är från IKEA och som det pratats om länge som en typisk Johanna sak... Igår var vi på IKEA i Uppsala och tydligen så rörde jag vid den saken då enligt Micke... Vad kan det vara? När får jag veta? Överraskningar och hemligheter är kul nästan jämt :) Jag ska klura ut en superhemlis och retas med ALLA... Så det så!

Visar en bild på den vagn vi fastnade lite för igår... Svårt med färger också... Är lite av en djungel så vi får väl se!

Kram på er!

Crescent Classic



Kommentarer
Postat av: gammelfaster

stålgråblå!!!!! Jättesnygg. Kan kompleteras med färgglatt täcke eller liknande! God smak har ni!
Må väl!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kram
gammelfaster Gun

2008-03-09 @ 13:21:25
Postat av: Sanna

Jag tyckte att båda va fina men fastnade nog mer för den beacha... men med tanke på smuts så kanske den andra blir bättre :) tack för idag kramis

Postat av: Sara

Det här med vagnar är en djungel och man vet lixom inte riktigt hur den kommer att vara förrens man är där... Fundera över följande: Vill vi ha en vagn som fungerar bra i terräng/på grusvägar? Hur mycket den väger, hur mycket utrymme tar den ihopfälld? Får vi in den i bilen? Har vagnen vändbart styre? Är jätte bra tycker jag. Vill ni ha en vagn med både en liggdel samt en sittdel eller räcker det med en sittvagn som har en insats? Kram

2008-03-09 @ 18:24:01
Postat av: Erika

Jag röstar på den blåa helt klart! :)

Kram

2008-03-09 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback