Kriget har börjat...

... ja visst är det så. Innan vår lille kille ens har kommit ut till den stora vida världen så är maktkampen igång. Igår inköptes det en nappflaska och den köptes inte av mig kan jag säga. Den stolta pappan startade kriget :) Det bästa var att det stod Diflaska i den, ja ni fattar... Di-flaska men jag tolkade och hävdade bestämt Dif-flaska, hehe! Lite vårtecken har vi bestämt hittat ute på tomten idag med, härligt! Vi tog en långpromenad och då blev det årets första tussilagosar också, visst kan man väl skriva så?

Grattis till Ullis som fyller idag, tack för supergott fika och underbar tårta. Hemlagad tårta är det bästa!

Dags för lite rättning av prov och kanske varma mackor eller våfflor. Kan inte riktigt bestämma mig... Imorgon är det besök till Mvc igen för lite prover. Mitt blodtryck är lite för högt och sen var det några andra värden de ville ha uppsikt över. Det känns skönt att vara i trygga händer!

Puss & Kram

Diflaska :)Vårtecken

Kommentarer
Postat av: Ullis

Såklart det är en DIF-flaska!!
Haha...
Tack själva för fin present och att ni kom..
Massa kramar

2008-03-16 @ 21:16:59
Postat av: Faster

Mycket fin nappflaska.

2008-03-17 @ 18:17:27
Postat av: Faster

Mycket fin nappflaska.

2008-03-17 @ 18:17:43
Postat av: faster

Mycket fin nappflaska.

2008-03-17 @ 18:18:21
Postat av: jess

För de tförsta så HETER det tussilagosar.
För det andra förstår jag inte varför ni vill förstöra det stackars barnet redan nu. ;-) Varken med diflaskor eller flaskor med skäp på....

2008-03-18 @ 08:38:26
Postat av: Monkan

Jag håller med Ullis helt klart.... :)

Tänker på dig idag & håller tummarna, hör av dig när du kan! Kram på er

2008-03-18 @ 09:08:53
Postat av: Linda R

Hejsan pa dig!! En liten halsning ifran varmen... Vi ar pa Koh Samet nu, har inte sa manga dagar kvar. Hoppas allt ar bra och att det sag bra ut pa MVC! Vi hors nar jag kommer hem. Just det, Glad Pask!!

2008-03-18 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback