Lite bilder...

Här kommer lite bilder på magen och saker som rör den lille. Fixade i klädkammaren under sportlovet så att det finns mer plats till både bebis och Mathias. Se så fiffigt man kan få till det med hjälp av lite bokstäver! Då namnet Viggo nedröstades kraftigt av alla utom mig så får den här söta speldosan till vår lilla kille heta Viggo i alla fall. Det bestämde jag och lillebror då han var här :)

Undrar hur det går för Ullis som är och gör hårförlängning nu, spännande! Undrar om jag kommer bli klar med alla prov tills imorgon som jag sagt? Om jag sitter kvar här länge till så blir jag det nog inte... Dags att öka! Snart fredag och snart helg, skönt! Ser fram emot söndagens överraskning och de stundande sovmornarna. Längtar efter att få umgås lite med min sambo också som i veckorna jobbar sent och är snudd på tröttare än mig *ler*. Tycker du är jätteduktig som orkar så långa dagar!

Massor med kärlek till alla!

Speldosan Viggo
Egna byrålådor
Magen vecka 27

Kommentarer
Postat av: My

Naaw, men vad härligt :) Hur långt gånget är det?

Postat av: Ullis

Vad pysslig du är! :-)
Kram

2008-03-07 @ 08:38:07
URL: http://ullismelin.blogg.se
Postat av: Monkan

Spännande med överraskning. :) Måste nog fråga Fridde lite om det då jag glömt, hihi... Annars får du skriva så fort du kan efter. Ha en riktigt trevlig helg nu & så får vi hoppas på massa sol. Kram från nyfikna Monkan

2008-03-07 @ 14:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback