Lördagsgodis

Tack för alla fina och goa kommentarer efter vår fotografering. Verkligen kul med lite nya ansikten som gav sig tillkänna :) Både er jag känner sen tidigare och ni som är nya. Vad har hänt sen sist då? Lugna dagar med lite jobb, småpyssel hemma och träffat familj och vänner. Mysig middag igår med Ullis & Johan och barnen, en fika hos mamsen idag och så schlagern ikväll. Kul att Bengtzing gick vidare, vilken energi den tjejen har! Tror att Carola och Ola går till finalen sen också, men ser gärna att Sibel gör det! Vilken röst!

Imorgon blir det äntligen bio, ps. I love you! Eftersom jag läst boken och fällde en hel del tårar då så åker näsdukarna med. Mysigt att träffa Linda, Erika & Sara! Blir eventuellt en liten titt på syrrans match också, vi får se vad som hinns med. Har massor att rätta och fixa inför veckan som kommer. As always så har jag inte gjort så mycket som jag tänkt utan skjutit på det hela, men men... Har man lov så har man :)

Har lånat en bild från Saras blogg från i onsdags då jag var hos henne och fikade. Hoppas det var okej? Tack för dina fina ord på din blogg och för en mysig dag! Gulliga Tilde är med på bilden, jag hann även med att leka med storebror Oliver och hans tågbana.

image215

Puss & Kram allihopa!

Stort grattis till kusin Hanna & Andrew som förlovat sig i New York i veckan!
Många kramar och lyckönskningar till er båda!


Kommentarer
Postat av: Sara

Helt ok att du lånade bilden :). Tilde ser ju inte riktigt klok ut...lilla tjockisen. Hoppas att du har fått lite jobb gjort idag...man brukar ju vara ganska så effektiv i sista minuten. Kram

2008-03-02 @ 13:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback