Närkontakt

Igår fick vi för första gången lyfta ut Noah ur kuvösen och "hålla" på riktigt, så otroligt mysigt. Om allt går vägen så blir jag utskriven imorgon och kan flytta ner till honom och även röra mig hem då jag önskar. Vilken känsla! Frihet igen, fast på ett nytt sätt förstås :) Vi jobbar på att ge Noah en egen blogg men detta med uppkoppling och internet är ingen lätt historia på detta sjukhus. Tack vare snälla sköterskor och lite kontakter (Tack Elins mamma) så har jag kunnat hålla mig lite uppdaterad i alla fall. Nu sitter vi i biblioteket men vad hände med trådlöst och bärbart, ska ju vara så enkelt?

Tack än en gång för alla fina värmande rader både här på bloggen och via kort och sms. Hoppas alla haft en härlig påsk och att vårvädet snart infinner sig igen? Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Anka

Åååhh gumman, det måste ha varit en otrolig härlig känsla.
Hoppas allt kommer att "gå" fort,så att ni får ta hem lille Noah och bli en "hel" familj.
Jag tänker på er varje dag. Pussa Noah och hälsa övriga familjen.
Kramar från Theo och Anka

2008-03-27 @ 18:21:57
Postat av: Pappan

Hej allihopa.
Ville bara skriva att killen är inte stor när man får ha honom i famnen.
Liten o trött men river ifrån när någon sköterska väcker honom i hans skönhetsömn.
Ville bara skriva också att vi är lika stolta o glada över att Noah har fått en suverän gammelfaster och en moster som bor i Norge(som förhoppningsvis snart är här).
Tack igen allihopa för alla lyckönskningar o trevliga kommentarer.
Sköt om er och ta vara på våren som snart är här för det kommer vi att göra.

M.V.H
Micke,Johanna,Mathias o Noah

Postat av: gammelfaster

he he tänkte väl tack tack !!!!!

2008-03-28 @ 22:27:27
Postat av: Anonym

ni finns i våra tankar, kramar från finland :)

2008-03-29 @ 07:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback