Permission eller inte...

Några korta rader för att uppdatera er lite... Igår fick jag faktiskt åka hem på permission och vilken skön känsla att sova i sin egen säng, vara i sitt eget badrum och pyssla med sina egna saker. Det var en väldigt lugn kväll och imorse var vi tillbaka hit på KS för prover och koll. Tanken var att få åka hem ikväll igen men jag är inte så säker på att det blir så. Värdena är lite sämre igen och jag har fått som tryck över bröstet, tröttare igen också. Följetången fortsätter! Har sovit nu i två timmar och det börjar bli dags för lunch, sen får vi se vad som händer. Påskmiddag hos pappa står på schemat och jag hoppas att jag/vi får åka dit en sväng men som sagt, vi får väl se vad doktorn säger efter ronden.

Hoppas ni har en härlig påsk i snökaoset jag ser som röjer här utanför. Många kramar och tack än en gång för alla hälsningar via sms och bloggen. Blir inte så många svar nu då orken inte räcker till men ni ska veta att det värmer!

Kramar från Johanna & Micke

Kommentarer
Postat av: Sanna

Neej! Jag skulle ju komma förbi och hälsa på dig hemma juh, men då kanske jag kommer förbi dig på KS imorn en sväng om du är kvar där då. Det blir ju det sista innan vi åker. Ta hand om dig nu, och se till att vila, vila, vila. Kramis

2008-03-21 @ 12:25:16
Postat av: Sara

Tråkigt att värdena blivit sämre. Förstår att det var skönta tt få komma hem och att du sett fram emot en påskmiddag ikväll. Du får trösta dig med att liggandet/vila är det bästa för barnet och dig, samt att du är på ett ställe där de snabbt kan agera om det blir så. Måste ändå kännas tryggt :). Kram kram

2008-03-21 @ 16:49:14
Postat av: jess

ta det lugnt å vila. det kommer gå kanonbra hoppas jag.. =)
kram

2008-03-21 @ 19:13:36
Postat av: Jummis/jessica

STORT GRATTIS till de nybivna föräldrarna!
Min påskafton gick åt att hålla stadig kontakt med syster din för att få all info om vad som höll på att hända dig och lille noah!
Och vilken lycka det blev när josse ringde och grina och berättade att nu var han ute och så...då föll det även en liten tår hos mig.
Du är en kämpe Johanna!!se nu till att vila upp dig och ta hand om dig och micke och lillen så får vi ses när ni kommer hem.Kram kram jummis

2008-03-24 @ 17:36:45
Postat av: Sara

Än en gång ett stort grattis till er! Det var så gulligt av Micke att svara på mitt sms :). Tänker massor på er och hoppas att du mår bra efter snittet och allt. Förstår att det måste vara
omtumlande och en berg och dalbana av känslor/glädje/oro. Ni är kämpar!!!Pussa på lille Noah, (kul att du fick igenom det :), sååå fint namn! Kram

2008-03-24 @ 20:02:14
Postat av: Lina

Jättestort grattis!!! Hoppas att du /ni mår bra... massa kramar

2008-03-24 @ 21:46:45
Postat av: freddi ( J & U:s kompis om du minns mig/oss)

Hej.
Stora grattiskramar från familjen i Sigtuna.Hoppas du blir kry och stark snart.

2008-03-25 @ 10:01:47
Postat av: Maja

Jätte grasttis igen till dig Johanna!! O Micke också!!
Hoppas lillkillen mår bra o att du snart kommer på fötter igen efter allt o får åka hem o pyssla om din lille son hela dagen lång!!

Kram kram

2008-03-25 @ 11:09:23
Postat av: josse vildkatt

Jätte stort grattis till er johanna och micke! Hoppas att du och lilla noah mår bra johanna!

Noah är ett jätte vackert namn!=)

kramar

2008-03-25 @ 19:00:21
Postat av: Helen

Stort Grattis! Hoppas ni mår bra! kram Helen

2008-03-25 @ 21:17:35
Postat av: Erika

Hej vannen!
Har kommer en halsning fran oss alla i Thailand. Hittills sa har det regnat lite varje dag, hoppas verkligen att det blir mer sol i dagarna som kommer. Pa fredag aker vi till Bangkok for att shoppa, ska bli sa roligt. Halsa familjen. Tanker pa er massos. Stor Kram

2008-03-26 @ 12:54:30
Postat av: Johanna

Tack allihopa så otroligt mycket!

Många kramar!

2008-03-26 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback