Sena tankar...

Som ni märker så är både mamma och pappa vakna sent på nätterna med tankar och med en lust att skriva. Såg dina fina ord Micke bland kommentarerna, jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Jag hade tänkt lägga mig tidigt men kan inte sova. Jag är så uppfylld av känslor och längtan så det liksom pirrar i mig från topp till tå. Jag har kikat på korten i kameran sedan vi åkte in till KS och försökt få ihop alltihopa, det är mycket som är suddigt. Många ansikten på goa och otroligt duktiga människor som dyker upp, drömmar jag haft, allt det onda och så klart ALLT DET GODA. Beviset för det goda höll jag i mina armar idag igen och det är så otroligt härligt. Idag fylldes mitt hjärta än mer av kärlek då vår lilla kille även låg på pappas bröst och mådde gott. Detta har jag väntat på så länge, det är den pusselbit som saknats så länge. Att få bli mamma, att ha en liten familj att vårda och älska. Vi har en lång resa framför oss innan vi kan landa hemma men jag börjar bli redo och jag ska göra mitt yttersta för att få allt att bli så bra det bara går.

Idag har 92 unika adresser varit inne och kikat på bloggen, vilket är helt otroligt och rekord naturligtvis. Kul att så många vill följa med på vår resa med lilla Noah. Jag hoppas att det kommer att gå lika bra att uppdatera framöver, antingen på egen hand eller med hjälp av snälla sköterskor som idag. De har lånat mig sitt arbetsrum och sitt lösenord, tusen tack! Dags att smyga tillbaka till sängen och försöka sova lite.

Passar på att önska alla en riktigt trevlig helg, många kramar!

Lilleman
Lilla Pyret

Kommentarer
Postat av: jess

vilken jätteliten ärta.
GRATTIS!
kramkramkram

2008-03-28 @ 08:29:20
Postat av: tessan

Gud så liten han är, men ack så söt!!

Jag är så himmla glad för er skull Johanna, önskar er allt gott!!!
Läser bloggen varje dag nu för att få se Noahs framsteg =)

Ta hand om er, och kämpa på!!

Stora kramar!

2008-03-28 @ 08:34:05
Postat av: Gun H-stad (gammelgammelfaster?)

Kan bara säga : GRATTIS HJÄRTAT!
Vilket underbart knyte. Vilken lycka.
Ta vara på varenda sekund!
Stora kramar till er alla.
( Malin, Jonas hälsar oxå + deras familjer)

2008-03-28 @ 14:58:58
Postat av: Lotta

Gratulerar till den lille söte!
Vilken lycka och kärlek, härligt! :)
Ta hand om er!
Kram från Filipstad

2008-03-28 @ 18:48:17
Postat av: Malin

Hej familjen! iiiiiiiiiii, vilken liten plutt:-))
Jösses...
KRAM

2008-03-28 @ 19:22:22
Postat av: jimmy

Gratulerar till den lilla
ta hand om er nu...
kram

2008-03-28 @ 21:05:31
Postat av: lillebror

grattiis älskade syster ! det var så kul att komma till danderyd och hälsa på och se dig le igen !Vilket jag alltid får dig o göra hihi :) men så foooooort ni behöver ha barnvakt så är det bara och säga till, grattis till er !

2008-03-28 @ 22:40:28
Postat av: fiolin

STOOOORT GRATTIS!!!

Vilken liten sötnos:)
Hoppas att allt är så bra det kan vara med er alla:) Vilken resa! Det kommer att bli en stark och levnadsglad kille som hade så brått ut:)

Massor med kramar och lyckoönskningar från Fiolin:)

2008-04-01 @ 11:21:20
Postat av: Johanna

Tack, tack och än en gång tack! Alla fina ord värmer och ger mig/oss än mer kraft.

Många kramar!

2008-04-01 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback