Snabba vändningar

Här kommer några rader från Karolinska där jag ligger sedan besöket på Mvc igår. Det visade sig att jag har havandeskapsförgiftning och de vill ha mig kvar för observation. Jag vet inte så mycket mer än att det är allvarligt men inte kritiskt. Värdena blir bättre med hjälp av medicinen jag får och av all vila. Jag tar en dag i taget och känner mig trygg här, alla är väldigt gulliga! Det är ensamt, främst om kvällarna och nätterna men även om dagarna då jag saknar de goa eleverna och kollegorna från jobbet. Allt blev så tvärt, verkligen snabba vändningar. Tack till er som ringt, skickat sms och varit här idag! Tusen tack till syster Frida som gladeligen lånat ut sin bärbara så att jag kan kika på film, blogga och surfa lite. Tack för att ni finns allihopa och tack för era kommentarer i tidigare inlägg.

Många kramar till alla och STORA till min älskling som jag saknar massor. Hoppas att du kan sova gott inatt i lilla huset. Dags för lite vila och kvällsfika nu, pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jadu, gumsan... hoppas du kan sova gott inatt också, och att värdena fortsätter åt rätt håll...
Vi tänkte skicka med Micke lite filmer till dig så du har lite mer att sysselsätta dig med..
Tänker på er båda!
Kramar i massor från oss

Postat av: josse vildkatt

Ville bara skicka en krya på dig kram! Hoppas du mår bättre snart så att du får komma hem till micke, kollegerna och eleverna...
*kram*

2008-03-18 @ 22:15:36
Postat av: lillebror

och framförallt så att du kan komma hem till lillebror och besvära honom ! :) nej jag skoja, men i ditt fall, och Josses, men nu är ju inte hon där iof men, så betyder KS: Kanon Syster hihi :) Puss o kram, och krya på dig, och lilla Frank Didier Lampard Drogba i magen ! :)

2008-03-18 @ 22:46:02
Postat av: Josse

Tänker på dig massor syster!
Kändes jobbigt att lämna dig idag på ks:( vill inte att du ska vara ensam!

Älskar dig puss

2008-03-18 @ 22:50:00
Postat av: tessan (anterud)

Ville bara skicka några krya-på-dig-kramar!!
Jag tänker på dig!!

Läser din blogg nästan varje dag men är väldigt dålig på kommentera... ska försöka förbättra mig =)

2008-03-19 @ 08:28:53
Postat av: Monkan

Känns skönt att veta du får vara kvar så dom har koll på dig! Men kan tänka mig d e lite tugnt, speciellt när du e ensam. Du får tänka på att du har lill-killen hos dig hela tiden så går det nog bra. :) Ta hand om dig nu & tänk inte på annat än att ta det lugnt! Massor med styrkekramar från mig & lill-Noah

2008-03-19 @ 09:10:21
Postat av: Faster

Kramar till dig vi synes senare idag

2008-03-19 @ 09:23:42
Postat av: Johanna

Tack allihopa! Skönt med lite kontakt med omvärlden. Även om jag vet att jag försöka koppla bort den och bara vara så mycket jag kan... Dags för en heldag med mycket vila, lugn och ro. Har en fin liten bild på vår kille här bredvid sängen att snegla på, mysigt!

Puss & Kram!

2008-03-19 @ 09:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback