Snart helg!

Bara några rader innan kvällens samtal och arbetspasset på Norrviken. Idag är en märklig dag! Har sovit hur gott som helst efter ett långt och varmt bad, tack snälla Ullis! Vi har det så bra, både närlivs och spa i ett på vår gård :) Känn på den! Trots god sömn är jag seg idag, som i en bubbla liksom... Dagen flyter på men jag är ändå inte riktigt med! Behöver nog en lugn helg, tur att vi snart är där! Nästa vecka blir lugnare igen och sen är det äntligen påsk. Påsken har för alltid varit känslig för mig, saknar farmor mer än vanligt då det verkligen var hennes högtid. I år känns det lite annorlunda! Kanske beror det på det lilla livet som växer inom mig?

Imorgon blir det fika med Birgitta från England och hennes syster Ingalill, mysigt att ses! Vill även passa på att gratta Alex & Andreas som fyllt/fyller år i veckan. Mina goa bonusbröder


Har ni sett vilket coolt badkar jag har hittat på nätet... Man kan ju alltid drömma! Det fanns ett i sten också men den bilden gick inte att kopiera tyvärr! Världen är full av häftiga ting!

Puss & Kram allihopa!


Kommentarer
Postat av: Fridde

Fint, men det ser inte vidare skönt ut :)

Kram

2008-03-13 @ 22:49:55
Postat av: Ullis

Hihi..skulle bli trångt för dig och magen i det där.. ;-)
Men det var rätt coolt.. :-)
Kram

Postat av: lillebror

Det där såg ju inte skönt ut alltså !

2008-03-15 @ 13:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback