Tröttmössa

Måndag och tillbaks till verkligheten! Jag har varit så himla trött idag, har så svårt att somna om kvällarna. Det kryper i kroppen och jag får liksom ingen ro. Varför blir det så? Är det vanligt tro då man är gravid?

Äntligen var det då dags för efterlängtade filmen igår med tjejerna och visst var den mysig. Jag är dock lite besviken över att de ändrat så mycket från boken men historien är så fin. Den får en att tänka på vad som är viktigt här i livet, att inte ta varandra för givet och vara rädd om det fina man har. Då klumpen i halsen blev alltför stor och tårarna rann var det oerhört mysigt att känna en spark eller rörelse i magen, det tröstade liksom! Jag längtar!

Mycket jobb i veckan och hela onsdagen försvinner för friluftsdag i Romme med eleverna. Vi får se hur mycket skrivande det blir här på bloggen. Hoppas ni kikar in i alla fall och lämnar era spår?

Önskar er en super härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! En annan sov som aldrig förr när jag va gravid, typ 12 tim varje natt, hehe.
Hoppas ni får trevligt i Romme & att kläderna funkar. Glöm inte du kan ta av underjackan (säger man så?) om d blir för varmt..
Ha en bra vecka & försök sova på nätterna nu! Kram från mig & "stor-Noah" :-)

2008-03-03 @ 17:50:03
Postat av: Sara

Jag sov jätte dåligt under mina graviditeter. Min filosofi är att man ska ställa in sig på att vara vaken om nätterna, för det kommer ju att bli så :). Man brukar drömma mycket och gå igenom sitt liv av någon anledning.

2008-03-03 @ 17:56:57
Postat av: faster

hoppas att du får lite sömn i varje fall snart, det kanske bara är en tillfällig grej. Sov så gott inatt kram

2008-03-03 @ 19:28:51
Postat av: jimmy

jag håller med faster fast utan kram:):)

2008-03-03 @ 19:39:04
Postat av: Monkan

Funkar inte din mail ännu?

2008-03-04 @ 14:26:28
Postat av: Johanna

Jo det tror jag! Hotmailen eller den på spray? Kikar sprayadressen oftast. Något spännande? :)

Kramis!

Postat av: faster

jag får tillbaks de mail jag skickar till spray.

2008-03-04 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback