Äntligen hemma på riktigt!

Så fick vi då äntligen komma hem i torsdags! Det var massor med fjärilar i magen men mest en lättnad faktiskt. Tänk vilken bonus att få komma hem så mycket tidigare än vad vi trodde och så skönt att allt gått så bra. Jag börjar inse hur stark och duktig vår lilla kille verkligen är. Men jag måste erkänna att jag saknar all personal, vissa speciellt. Jag är så imponerad över all deras kunskap, värme, omtänksamhet och äkta engagemang.

Det finns så mycket jag vill skriva om men jag tänkte passa på att vila lite nu då Noah sover sött i sin fina vagga, som vi fått låna av snälla Lena & Lasse Melin. Jag får sammanfatta senaste dagarna med lite bilder istället.


Massor med våriga och lyckliga kramar!

CoolingMorgonmysSista natten på Danderyd

Kommentarer
Postat av: Faster

Äntligen lite bilder igen, man kan inte sluta titta på lill smurfen. Må bäst kramn på er.

2008-05-06 @ 15:13:25
Postat av: Helen

Härligt å höra att ni är hemma! Man kanske får hälsa på någon dag sen när ni kommit i ordning ordentligt. Många kramar

Postat av: Monkan

Ska bli jättekul at äntligen få träffa er imorrn. Noah kan knappt vänta med att se lillen, hihi...
Ha en bra kväll. Kram kram

2008-05-06 @ 16:10:47
Postat av: fiolin

Hej och grattis till hemkomsten:)
Vad skönt och mysigt att vara hemma tillsammans. Vilka fina bilder:)
Stor kram!

2008-05-08 @ 13:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback