Härliga dagar

Vi myser här hemma och pysslar och försöker komma i ordning efter vad det känns som, en evighet hemifrån. Mycket ammande och väldigt lite sova men det går bra, känns som om jag börjar hitta rutinerna. Igår var Monkan och stora Noah på besök, tack för en mysig dag! Se vilka fina killar på bilden nedan :) Vännen Malin var förbi på kvällen och det var som alltid mysigt och härligt att umgås lite.

Underbart väder ute med sol och värme. Vi tar små korta promenader här på grusvägarna och jag har för vana att slumra en stund på altanen på eftermiddagarna. Imorgon är Micke ledig och det känns skönt med tre lediga dagar tillsammans. Vi ska bege oss ut på en liten utflykt imorgon, det blir spännande!

Idag firar vi 1 år, jag och min älskling! Tänka sig vad mycket som kan hända på ett år. Tänk att vår Noah är här och att vi är en liten familj. Jag älskar dig Micke! ♥

Många somriga kramar till er alla!

Noah & LabanNoah E & Noah W

Kommentarer
Postat av: Monkan

Härligt att se Laban fick va med på bild oxå... :)
Tack jälv för sällskap! Vi ses & hörs snart igen. Kram från oss

2008-05-08 @ 20:09:38
Postat av: Erika

Lill-Noah jag ser hur du tittar på stor-Noah, snart kommer du också vara så där stor :).

Kram Kram

2008-05-09 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback