Härligt varma dagar

Dagarna går fort och jag hinner inte med allt jag vill, orkar inte riktigt alltid heller. Jag blandar rena slöa dagar med lite jobbesök, shopping och promenader i Väsby.  Försöker vila under dagarna då Noah sover men det är svårt, är ju så ljust och framförallt varmt. Är så tacksam över att Micke åker till jobbet vid 13 på dagarna, förmiddagarna är således heliga för då får jag sova själv. Jag kan sträcka ut mig utan risk att väcka eller röra Noah. Efter första matpasset vid sådär 02.00 tiden så brukar han sova på mitt bröst eller bredvid mig i sängen. Jag som sa i början av graviditeten, inga barn i vår säng. Tror ni att jag får äta upp det nu :)

Ullis & Felix var och kikade på fotbollslandslagets träning ikväll och fick allas autografer, tror ni att jag är avundsjuk. Se bilden nedan dessutom :)

Träffade Maria och min klass idag, jag saknar dem verkligen. Alla på jobbet är i full förberedelse för skolavslutning och nya klasser till hösten. En del av mig vill också vara med, även om jag har allt jag någonsin önskat mig här hemma.

Har ni sett Frusna män söker kärlek på Kanal 5? Det är mitt nya favoritprogram, kanske inte så mycket för själva programmet men för musiken. Otroligt bra musik som gör mig glad :)

Jag är också väldigt glad över den tavla/affisch jag beställt från nätet härom kvällen. Har sett liknande på nätet på olika bloggar men det här fastnade jag verkligen för. Visst är den fin? Istället för en sådan där traditionell doptavla till exempel... Jag bara älskar den även om alla i hushållet inte uppskattade den lika mycket. Men det kanske är en tjejgrej?

Kram på er alla!

Noah i famnen på Hanna
Personlig tavla shoppad på nätet
Coola killar som jag gillar :)

Kommentarer
Postat av: Linda R

Ååå Johanna, Alexandersson!!! Varför var inte du där ;o)??!!

2008-05-29 @ 07:54:40
Postat av: Sara

Åh, den var jätte fin. Vart kan man beställa en sådan? Vet precis hur du har det i alla fall...har haft båda barnen sovandes hos mig och det är ingen vidare sömn som man får själv direkt. Ligger som på nålar. Det är så lätt att säga innan hur man ska göra eller inte göra, men när det kommer till kritan så gör man det som är lättast och som känns bäst :). Har förresten bjudit in mig på silltårta hos Maria den 16 - tror jag - kanske är något för dig också? Kram kram

2008-05-29 @ 20:21:01
Postat av: Sara

Eh...jag var visst lite förvirrad och tänkte inte på att den 16:e är en måndag...har Oliver hemma då, så det blir nog ingen silltårta för mig :(. Bara så att du vet. Kram

2008-05-31 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback