Tack


Först och främst tack för alla fina gratulationer på födelsedagen. Tack även för allt fint stöd genom tiden på sjukhuset, nu då vi kommit hem och nu då tiden varit tuff. Jag har insett att mitt tidigare inlägg skapat en del oro och funderingar, vilket jag kanske borde ha förstått. Jag står för vartenda ord i det inlägget men kan låta meddela att önskan är på sakteliga väg att uppfyllas. Jag lämnar det där och har även insett att det är på sin plats att hitta en bra balans på vad jag bör blogga om och inte. Jag gillar att vara personlig men man kanske inte borde vara så privat. Does that make any sense?

Noah mår toppen, växer så det knakar. Imorgon är det dags för vägning igen på Danderyd och vi tror att han passerat 2 kg gränsen. Han är så fin vår kille och charmar alla i sin omgivning. Favoritsysselsättningen är att bada och ni kan ju gissa vem han fått det ifrån :)

" Vi kan inte ändra på vår historia men vi kan påverka vår framtid "
Okänd



Kommentarer
Postat av: Monkan

Ha ha, alla Noah-pojkar verkar gilla att bada precis som deras mammor... :) Tänk sen när ni får bada tillsammans, ännu mysigare & roligare!

Skönt att du mår bättre & håller tummarna för attt Noah nu väger 2 kg.

Kram från mig & Noah

2008-05-19 @ 08:18:48
Postat av: Linda R

Hej! Ja, bada är en favoritsysselsättning för någon annan också!!! Skönt att höra att det är bra. Vi kanske kan ses snart...? Kram!!

2008-05-19 @ 15:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback