Börjar bli friska

Nu äntligen börjar vi pigga på oss lite, det får väl ändå vara bra nu? Jag var till husläkaren idag för att få ny astma spray och det var den märkligaste doktorn jag någonsin träffat. Kan inte bestämma mig för om han var rolig, äcklig eller bara konstig. Han studerade mig från topp till tå och då han skulle lyssna på lungorna så bara ryckte han av mig kläderna nästan. Han hånade min ansträngningsastma lite och sa att du har det ju hela tiden och borde ta spray varje dag. Men men, har fått mitt recept nu i alla fall.

Var en sväng nere på "tomtenatta" i Väsby C igår med Erika & Pontus. Lite kul att träffa folk och väldigt roligt att träffa gamla elever och få/ge spontana kramar. Noah fick sin fina pepparkaksgubbeoutfit också :) Andreas Johnson sjöng och vilda Väsby var i full action. Många barn som var uppe alldeles för sent och som levde riktiga rövare.

Har så mycket att skriva om egentligen, så mycket som rör sig i mitt huvud men just nu orkar jag inte faktiskt. Lägger in lite bilder från veckan och sen tänkte jag kika på ett Prison avsnitt och bara softa en stund. Bilden då vi kom hem från Arlanda i tisdags var så klockren. Noah satt ensam i baksätet coh bara slumrade in, strunt samma med mössan i ansiktet eller inte.

Kram på er och trevlig helg!

Tittar på Teletubbies
Skönt för tänderna
Trött efter resan



Kommentarer
Postat av: Monkan

Skönt att ni börjar må bätttre! Hoppas vi ses på söndag (om jag mår bra vill säga vilket det känns som att jag bode göra)!

Håller på att förbereda för fullt med godispåsar m.m. till barnen... :)

Ha en bra em/kväll! Kram kram

Postat av: Helen

Det va verkligen så kul å träffa er igår! Att få se Noah! Har bara sett han på kort innan, här på din blogg :) Så fin han är! Stora kramar till er!

2008-11-28 @ 18:07:25
URL: http://www.helanpelan.blogspot.com/
Postat av: Andreas

Hahaha! Fan, vilken cool bild!

Stackars barn...hehe....

2008-11-28 @ 18:10:03
Postat av: Erika

Och det var inte Johanna som satte Noah framför tv:n, dit hittade han alldelens själv :)



Ses imrg!



Kram

2008-11-28 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback