Första Advent

Hoppas att ni alla har en mysig söndag, med adventsfrukost, tända ljus och julkänsla.

Jag har varit barnfri inatt då Noah sovit hos sin morfar och tanken var att spela match och så en lång natts sömn. Det blir dock inte alltid som man tänkt, på gott och ont. Vi vann matchen, inget skönlir direkt men 3 viktiga poäng i alla fall. Jättekul att spela igen och träffa alla i laget, har saknat innebandyn då jag varit sjuk och bortrest. Sedan blev det lite tjejkväll hemma hos  mig med vin innan vi gick ner till Ullis och sjöng lite karaoke. Jag och Josse körde vår gamla favorit, Dover Calais och snälla karaokevärden David, min gamla klasskompis fixade och trixade för oss. Det gick inte att få fram någon text till den så vi körde, by heart! Det var kul att komma ut och se lite folk, även om Väsby är speciellt alltså. Planen var att gå hem efter det men då vi skrivits upp på VIP listan och jag var lite danssugen så blev det en tur till Farbror också. Ville att schlagergolvet skulle vara öppet men man kan ju inte få allt. Lite moves på dansgolvet och lite gamla ansikten att hälsa på sen gick jag hem. Kul att se Bingo Rimér in action då han var där med sina tjejer. Fick sällskap då det var fler i gänget som var trötta. Tack Maja och Lunkan! Blev senare än vad jag tänkt då det blev ett mysigt nattligt samtal men det var det värt.

Idag väntar stor-Noahs 1 års kalas och sedan glöggmys ute i Grana. Ska bli otroligt kul att träffa alla goa människor igen, det var ett tag sen. Dags för duschen nu och så hämta min älskade lilla kille.

Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback