I tryggt förvar

Det är vad vi är nu, hemma i lägenheten. Känns som om vi varit på resande fot hela dagen trots att vi bara flög från London. Blev en tidig morgon pga trafik och så var vi och handlade när vi kom hem också. Det ekade tomt i kylskåpet kan man säga. Resan gick över förväntan och alla var väldigt hjälpsamma. De såg nog på mig att jag inte var så pigg. Noah var ledsen i början av flygningen men sen sov han som en stock i mitt knä och trots att vissa delar av min kropp somnade så satt jag fint stilla och försökte vila jag med. Tack snälla Erika som hämtade oss!

Sorgligt att lämna Hanna & Andrew och alla andra goa människor därborta. Jag kommer sakna er och hoppas att vi ses snart igen! Ni är alltid välkomna hit, det vet ni! Ta gärna med Max & Freya, Karen eller Jenny :) Tycker om er allihopa!

Noah snarkar sött i sin säng och han är lite bättre med sin förkylning. En annan går det mest utför med. Har sånt läskigt tryck över bröstet och då jag hostar gör det ont. Hittade inte min astmaspray heller så fick ringa snälla moster. Undrar om jag glömt min efter någon match eller om den finns i någons innebandyväska. Ibland är jag lite väl slarvig eller snurrig!

Lägger in lite fler bilder från resan imorgon, nu orkar jag inte! Längtar efter morgondagens spa som jag tänker gå på oavsett om jag är förkyld eller inte samt helgens glöggmys i Grana. Vill gärna spela match i helgen också, men vi får se vad kroppen säger. Har ju inte tränat på ett tag heller så vi får se.

Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Välkomna hem till vintern ! Så skönt att det gick bra ! Ta hand om er nu så hörs vi när det blir dags att besöka Uppsala !

Kramar Stina

2008-11-26 @ 08:57:04
Postat av: Anka

välkommen hem, härligt att det gick bra!!!

Sköt om dig nu o ät mycket c-vitamin!!!

Kram Anka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback