Lite om mycket

Vad ska jag börja skriva om? Gårdagens match, besöket vid vackra Eds kyrka, härliga mässan idag, systers kalas eller andra klurerier? Vi får se vad det blir av det hela.

Vi förlorade matchen igår i alla fall, med 2-1. Jag vet inte vad som hänt med mig sen jag blev mamma... Trodde man skulle mogna och lugna ner sig ett par hekto. Men jag är hetsigare än nånsin. Svor och fräste på bänken, inte åt någon specifik men åt mitt eget lag då jag inte tyckte vi spelade som vi säger att vi ska göra. Skäms lite idag... Men man måste kunna vissa grundregler enligt mig, varav att passa en boll framför en spelare, inte bakom är en av dom, samt att i ett power play alltid gå på två stycken om motståndarna har bollen. Sen det absolut svåraste av allt, ropa till den man passar, framförallt om den man tänkt passa är på språng och har ryggen emot. Kul med mycket publik i alla fall!

Var förbi Eds kyrka på kvällen och det var så otroligt vackert verkligen. Blev alldeles rörd av alla ljus och lyktor. Tog ett foto vid minneslunden för att försöka få er att se men det gör inte verkligheten rättvisa.

Mysig dag idag på mässan med inspiration, feel good känsla och lite shopping. Tack Erika & Pontus för trevligt sällskap! Efter mässan var det kalas för syster, 25 år. Jag tyckte jag var jättefiffig som slagit in 25 paket. Men åh, vad jag ångrade mig emellanåt, mycket tejp och tålamod. Det verkade uppskattat i alla fall och det är ju huvudsaken :) Gott fika och mys vid eldstaden.

Nu dags för tv och kvällsmys!

Eds minneslund
Mys hos moster




 




Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Det hade varit trevligt om du kom fram och sa hej! Det är ju alltid skoj att få se ett ansikte på läsarna.



För oss var det mest fullt ös med en massa spring och självklart ett stopp vid varje lekbana. Vi vuxna hann knappt titta på själva utställningarna... :D

Postat av: Monkan

Låter som en mysig helg även fast ni förlora matchen.. Man kan ju inte vinna allt. :)

Vi ses imorrn, sov så gott nu vännen! Kram

2008-11-02 @ 21:10:08
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Anka

Hatar oxå att förlora =) men du kan inte vara på topp jämt!!! Tycker du spelade jättebra, men du vet du kan komma till oss lite äldre o spela...Hihihi

Vi ses på tisdag gumman. God natt o lägg dig inte för sent nu!!! Kram

2008-11-02 @ 21:53:00
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback