Lugn dag fast ändå...

Idag stod bara promenad med mammagruppen på schemat. Underbart promenadväder men tyvärr var inte lilleman på humör för att åka vagn så vi vek av hemåt tillslut. Har vilat lite på dan och så nu försöker jag få igång högtalarna för att kika på lite efterlängtad Prison, tack snälla Monkan! Har provat med alla sladdar men går ju inte, suck... Tack vare snälla Katta så har jag en tid på Napratpathögskolan om några timmar. Äntligen ska ryggen och nacken få kollas på. Lite läskigt att gå till en högskola och bli tryckt, klämd och knäckt av elever men jag vet att de är duktiga. Bara det blir bättre så gör jag vad som helst. 

Älsklingen Noah

Älsklingen

Kommentarer
Postat av: Faster

Saknar er............

2008-11-07 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback