Man får säga nej

Visst är det väl så? Jag vet att man får det men jag är så dålig på det. Ikväll sa jag nej till träning, kroppen eller främst huvudet orkade bara inte. Intensiv helg, lite sömn sen flera dagar tillbaka, en ond rygg och så lite annat på det. Ändå vill man vara med på allt, men det är bara att inse att det inte går. Nu börjar snart Prison Break och det är ju mitt favoritprogram så en kopp te, lite tv och så förhoppningsvis några timmars sömn i sträck så blir det perfekt. Får bli mer imorgon...

Kramis

Kommentarer
Postat av: Lina

Man får och man bör säga nej! Börja träna på sånt som inte känns så viktigt, då är det lättare att säga nej. Så har du tränat den dagen du kommer till någoting som känns lite jobbigt att säga nej till...



Kram på dig

2008-11-04 @ 08:23:22
Postat av: Monkan

Jag har PB avsnitt 3-8 här hemma nu så du vet! Hoppas du inte mår dåligt idag för jag vakna upp med halsont & febrig eter att ha fryst som attan igår kväll... Blä!

Hoppas d gick bra igår! Kram på dig

Postat av: Johanna

Tack Lina, du är så klok!

Monkan, då önskar jag 4-8, tack! Krya på dig, vi mår bra, bättre än på länge faktiskt.

2008-11-04 @ 22:53:19
URL: http://hannawiksten.blogg.se/
Postat av: Monkan

Nu har jag avsnitt 9 oxå... :)

2008-11-05 @ 09:47:01
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback