Måndag morgon

Ny vecka, nya tag och nya möjligheter. Man kan ju alltid försöka lura ett trött och trasigt hjärta och sinne. Igår kväll hade jag fått detta fina meddelande av en av mina underbara gamla jobbarkompisar på facebook.

Hej gumman ! Jättekul att se dig o fine lille Noah !!! Du är en jättebra Mamma, det är därför han är så trygg o ler så gott åt alla !!!

Det värmde mitt trötta mammahjärta oerhört mycket kan jag säga. Tänk att så lite kan göra så gott. Livet är ju rätt enkelt egentligen, om man bara tänker till lite. Jättekul att träffa Pagelle ligan, vilka underbara tjejer! Noah fick jättefina kläder och som alltid var han världens snällaste och finaste lilla kille att ha med sig på kalas. Hoppas vi ses snart igen!?

Så här mysig är min älskling på morgonkvisten i sin fina pyjamas

Morgonmys med Noah

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, en splash-pyjamas! De är jätte fina. Ja, Noah med förstårs :). Det tar tid att hitta sig själv igen, både efter en separation och efter att ha fått barn. "Jaget" försvinner liksom in i allt som har med barnet att göra. Rom byggdes inte på en dag, så ge det tid och umgås med människor som ger er positiv energi. Är ruskigt avundsjuk på att ni ska till England! Kram

2008-11-10 @ 10:56:31
Postat av: Erika

En bra mamma det är du verkligen vännen! Och en bra vän just för att du är den du är :). Vi ses imrg!



Kram

2008-11-10 @ 22:33:02
Postat av: Johanna

Tack och tack för att ni finns!



Kram & Godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback