Noah in action

Måndagar är mysiga för då går vi på sångstund på Öppna Förskolan. Jag trivs verkligen där, alla är så trevliga, det är varmt och ombonat och alla barn är så goa. Idag var det liten kille runt ett år (som jag tror heter Ludde) som kravlade sig fram till mig två gånger och kröp upp i min famn och kramades. Bara så där... Underbart! Noahs gipsavtryck blev jättefina och nu finns planer för julklappar. Imorgon är det en lite hektisk förmiddag med babymassage och simning, men blir nog bra. Sen ska jag till naprapaten igen och kika på ryggen. Gode gud, gör så att jag inte behöver fickparkera. Snälla!

Sköt om er!

Bus på Öppna Förskolan

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej gumman ! Verkar vara en hang-up för dig med fickparkering......finns ju tricks för att få till det , du vet en tredjedel in på bilen framför sen vrida på ratten.....jag visar dig nästa gång vi ses !! Uppsala nästa gång eller hur ! Ha en underbar resa till England, är det London ni ska till? Kram

2008-11-11 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback