Nu räcker det!

Nu tycker jag Noah varit sjuk så det räcker. Jag trodde ju att det var på bättringsvägen sist jag skrev, men icke. Vi gick från feberfri till kräksjuka. Ska bespara alla detaljer men shit vad jag har tvättat lakan, kläder och slängt badrumsmattor och handdukar. Blä! Nu har han precis ätit lite morotspure som ska vara bra för magen och håller på och somnar. Han är piggare idag så nu är det väl ändå bra för den här gången. Hoppas, hoppas, hoppas! Vi ska till Danderyd idag på en återkontroll och jag hoppas de säger att allt ser okej ut och att han inte tappat alltför mycket i vikt. Alltid en speciell magkänsla att åka till samma hus, korridor, hissar som ett tag var som mitt hem. Blandad känsla av lycka och ångest faktiskt.

Nu är det inte långt kvar. På onsdag åker jag och lilleman till England. Jag har varit lite orolig för resan men nu känns det bättre. Inte så kul att åka ensam med en magsjuk bebis. Spännande med flygresan och se hur Noah tycker om det, otroligt kul att träffa alla goa släktingar och vänner i England och så skönt att komma bort lite.

Igår var det myskväll för goa vännen Erika. Vi ordnade en liten babyshower med fika och presenter till den lilla/e som växer i magen. Även där var jag orolig för att missa det men tack vare Micke så kunde jag vara med. Så otroligt kul att du blev så överraskad vännen! Stolt över mig själv att jag inte försagt mig på något sätt. Finns ingen/inga som förtjänade en sådan kväll som du/ni med tanke på hur mycket ni ställer upp för alla hela tiden. ♥ Tack till alla som var med!

Sitter och lyssnar på Mamma Mia soundtracket på datorn nu, man blir verkligen glad över de låtarna. Någon som har skivan så att jag kan få en kopia? Är även på jakt efter Sonja Aldens nya album. Hon har en ny lugn låt som jag bara älskar, den passar väldigt bra in på mina tankar om man lyssnar på texten... Har ju funkat att önska sig skivor på det här sättet förut så jag försöker igen. Fräckt va :) Kanske tomten läser?

Puss & Kram

Mammas sjukling


Kommentarer
Postat av: faster

Krya på dig lillgubben önskar G.Faster

2008-11-17 @ 12:51:29
Postat av: faster

Krya på dig lillgubben önskar G.Faster

2008-11-17 @ 12:52:01
Postat av: Monkan

Mmm, jättemysigt igår. Bra ordnat av oss tycker jag, hihi (el ja, av dig då)! :)

Tror jag hoppar ÖF idag, ska ta en långprommis istället. Va länge sen.. Vill inte riskera han blir magsjuk! :(

Hör av dig om hur d gick idag sen! Kram kram

Postat av: Anka

Hej gumman.

Först tusen tack, ja det känns ganska bra o göra mål igen hahaha.

Du får krya på lillemannen nu ordentligt. Tycker du hoppar babysimmet i morgon så han blir ordentligt frisk tills ni åker.

[email protected]

Många kramar till dig och Noah o ha en skön semester i England.

2008-11-17 @ 15:06:03
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ni får ha det så himla mysigt i England och så bokar vi en date när ni är hemma igen...

Barnen tjatar om er.. ;-)

Massa kramar!!

2008-11-17 @ 20:17:33
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har båda skivorna... vi får ordna det på något sätt!



Kram kram

2008-11-17 @ 20:59:08
Postat av: emiliq

2008-11-18 @ 20:07:56
Postat av: emilia

Ha det så bra och kul i England, och Noah får krya på sig. :)



Kram

2008-11-18 @ 20:10:07
Postat av: Anonym

Tack för alla hälsningar! Jag har gott om skivor Lina, har en brännare också men vet inte hur man gör :) Vi kanske kan slå våra kloka huvuden ihop. Bra musik är gott för själen!



Kram på er alla!

2008-11-18 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback