On our way

Nu bär det snart av mot London. Väskorna är nästan färdigpackade, Noah sover och jag kikar på Desperete Housewives och dricker te. Pirrar lite i magen över morgondagen, men på ett härligt sätt. Det ska bli otroligt skönt att få komma bort i några dagar, utan en massa planer eller telefoner som ringer. Lilleman mår bra men för säkerhets skull finns vätskeersättning, alvedon och annat smått och gott nerpackat. Troligtvis blir det lite uppdatering här på bloggen och kanske till och med lite filmvisning. Om Andrew kan hjälpa mig :) Här är två gamla bilder från tidigare resor.

Massor av kramar från mig!


Härliga Brighton

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så jättekul!!!!!! Och tack för mailet. Datorn har varit kass ett tag men nu så är det fart på den igen. Skulle skrivit till Dig men det får bli sen när ni kommer hem igen. Hur länge skulle ni vara i London? Må gott och stor kram till gosingen oxå. Njut! Stor kram till Dig oxå naturligtvis

2008-11-18 @ 22:15:33
Postat av: Sandra

Åh vad kul!

Hoppas att ni får det bra!



kram

Postat av: Elin Ö

Ha så kul! Njut fram till söndag nu, det är du värd! =) Kram//Elin

2008-11-19 @ 08:17:57
Postat av: Monkan

Ha det riktigt underbart nu med släkt & vänner! Njut av "ledigheten" hemifrån. Vi ses & hörs när ni kommer hem igen.

Stor kram från mig & Noah

2008-11-19 @ 08:18:40
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig resa vännen, o njut nu riktigt mycket av allt!!!

Krama Noah oxå / Anka och Theo

2008-11-19 @ 08:52:43
Postat av: Linda R

Ha det så jättebra i England. Hälsa från mig, kram kram!!

2008-11-19 @ 09:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback