Orolig for morgondagen

Jag skulle ljuga om jag sa annat. Vi ar bada forkylda och det ar mycket tarar pa lilleman just nu. Han har sin forsta tand pa gang och har knallroda kinder stackarn. Hort att det fortfarande ar snokaos hemma I Sverige och jag hoppas att vi inte blir alltfor forsenade. Mest av allt hoppas jag att Noah inte har ont och ar ledsen under flygresan. Jag har nasspray och alvedon men usch, kanns inte helt bra anda. Fick rad om att andra om/avboka resan men tyvarr har vi inte ombokningsbara biljetter och det innebar att jag skulle behova kopa nya. Den mojligheten finns inte riktigt sa dilemmat ar ju egentligen enkelt men anda sa kanns det jobbigt. Vill bara kanna mig pigg, frisk och att vi imorgon bitti da vi vaknade redan vore hemma. Det vore val nat!

Far se om det blir nagon somn inatt, nasta gang jag skriver hoppas jag att vi ar hemma och ar piggare. Hoppas att ni mar bra?

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback