Speciell

Fick idag höra att en av mina gamla elever råkat illa ut och sitter i fängelse. Tog hårt då han var/är väldigt speciell för mig. Han gick i min allra första klass, var min mentorselev, vi hade nära kontakt, både han och jag och jag och hans mamma. Surfade runt lite nu precis och hittade artikeln som min kollega pratat om på nätet, bilden av honom gör mig nostalgisk och ödmjuk inför mammans hårda slit. Det var allvarligare än vad jag först trott, läs mer här... Jag hoppas innerligt att allt löser sig och att rättvisa skipas. Vill inte skriva mer om det här då jag inte vet hur berörda tänker och anser om det, men då artikeln finns i Expressen så är det ju säkerligen okej...

Massor med kramar till en fin och speciell kille!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad trist! Visste inte heller om det... Kram

2008-11-05 @ 10:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback