Tänk att jag visste...

... att jag inte skulle slappna av och skriva att allt känns bra som jag gjorde i det förra inlägget. För vips så ändrar det sig. Inga stora saker kanske men blev bara så less på mångt och mycket. Ska det vara så svårt att någon gång få höra något positivt, något som stärker en? Varför har vissa människor en tendens av att bara racka ner på andra istället för att höja och glädjas? Det finns alldeles för många såna människor och nu får det banne mig vare nog. Är det mot mig eller någon jag tycker om så tänker jag säga stopp, det där är inte okej. Vinst idag men det slet på min onda rygg, inte spelet i sig kanske men en tackling som hette duga. Drömmer här hemma om spa, massage och avkoppling. Efter Englandsresan så blir det några timmar av den varan tillsammans med Erika och Sara, längtar! Orkar inte skriva mer nu utan ska kika på ett Prison avsnitt och så försöka sova. Om någon försökt ringa så stängde jag av både hemtelefonen och mobilen, kände för att bara få vara. Så ingen fara på taket och ingen djungeltrumma behövs :)

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Monkan

Mmm, låter inte helt fel med spa m.m. Nice! Du får hojta till om du "behöver" låna ett badkar nångång, har ju inget bubbel men...! Kul att ni vann så dom inte fick vinna båda matcherna idag! Vi ses & hörs innan måndag så ser vi om det blir nåt ÖF då. Kram på dig & vila på...

Postat av: Faster

Ja, positiva kommentarer är tydligen svårare än negativa. Grattis till vinsten. Hoppas vi höres innan Englandsresan,,, när nu den är kram kram

2008-11-09 @ 07:12:38
Postat av: Sara

Hej, kul att du tittar förbi iveckan. Har en hel del luckor men inte i huvudet när de ligger just nu. Glömde schemat på jobbet. Går säkert att passa in en stund med er. Kram

2008-11-09 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback