Tidig kväll

Detta har varit en underlig dag och jag känner att den snart lider mot sitt slut, det blir tidigt i säng idag. Noah mår bättre men var vaken en sväng inatt och provade sina röstresurser, inget hjälpte och jag tror att det är magen som gör ont efter dessa tokiga dagar. Stackars grannar! Febern är borta men maten är fortfarande svår att behålla, vi kämpar på!

Imorse då, eller snarare inatt var man upp vid femtiden för att göra sig i ordning för match. Samling 07.00 i Uppsala och jag var ute i god tid för en gångs skull. Tack än en gång snälla Maja för all hjälp! Det kändes så overkligt att åka iväg vid den tiden på dygnet för att spela innebandy. Matchen var väl sådär men vi vann och jag gjorde äntligen mål, 2 stycken och även om det inte var några supermål så var det skönt för självförtroendet. Hem igen för att köra Maja till nästa barnvaktsjobb i Märsta, till Väsby för att duscha och lämna Noah till Micke. Till Märsta igen för att kika på babymarknaden som gjorde mig väldigt besviken och så lite innebandy. Gick i sista för då var jag så trött så jag trodde jag skulle somna. Hur slutade matchen? Hem och så ett litet ryck med tvätt, dammsugning och hemmagjord pizza. Efter det har jag och Noah halvsovit i soffan och myst fram tills nu. Ska försöka få i honom lite mat och sen hoppar vi i säng tror jag. Det har varit en lång dag!

Hoppas alla har kul på sina galej, tämker främst på laget och alla hemma hos Carro. Hade sett fram emot att klä upp sig lite, träffa folk och äta gott men det fanns inte alls krafter, + att Noah behövde en hemmakväll. Likväl som man får välja sina krig så får man välja sina moments :)

Trötta pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha, ha - galej? Finns det folk som roar sig menar du? :) Själv är jag ensam, barnen sover och jag slöar framför tv:n. Ska oxå sova strax. Skönt att Noah börjar må bättre. Det kan ta ett tag för magen att återhämta sig. Var inte orolig. Kram på dig

2008-11-15 @ 21:30:14
Postat av: Johanna

Inte sover jag heller, fixar lite och kan inte bestämma mig om jag är glad eller lite avundsjuk på de som är på galej. Går lite upp och ner! Tror att du förstår mig? Hinner vi ses innan jag åker på onsdag?



Kram

Postat av: Faster

Grattis till målen,,,kul. Bra att Noah mår bättre. Kram

2008-11-16 @ 07:01:06
Postat av: Faster

Jo, jag ville bara säga att det varit fullmåne, riktigt full och stor måne denna period och glöm ej att vi blir väldigt påverkad av denna vackra måne. Svårt att sova m.m. Människan består ju till stor del utav vatten och månen påverkar ju ebb och flod och allt det där. Förr i tiden låste dom in oss kvinnor (så klart) vid fullmåne och brände oss på bål. Det är mycket vi får stå ut med. Männen blir ju oxå såklart påverkade men dom skulle (gud förbjude) aldrig erkänna det,,,,ju,,, ha en underbar höstlig dag.

2008-11-16 @ 08:59:48
Postat av: Maja

Matchen slutade 4-4 Johanna :)

Skönt att Noah e på bättringsvägen iaf.

Det er lugnt johanna, jag tycker bara det är roligt att få hjälpa till o mysig o få busa med Noah. =)

Mig kan du alltid räkna med det vet du =)



Kram

2008-11-16 @ 19:57:29
URL: http://majalarsson24.blogg.se/
Postat av: Sara

Var jätte sen till jobbet idag...skäms... Hinner inte riktigt med allt på morgonen :). Åker ni nu i veckan alltså? Kul! Vet inte om vi hinner ses...ska se om jag kan trixa till det på ngt sätt. Annars får vi ta det när ni är tillbaka igen. Kram

2008-11-17 @ 08:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback