Trött x 1000

Nu börjar jag känna att mitt sömntema inte går så bra. Det blir ju lite tokigt om jag kämpar och lägger mig i tid och så är lillemans rytm inte densamma. Inatt vaknade han fyra gånger och jag hade så svårt att somna om. Tror om jag ska vara ärlig att jag kanske sovit 2-3 timmar. Ryggen och nacken värker då jag vridit på mig en massa och jag är så galet trött. Nu sover han gott, mitt i den stora sängen :) Jag försöker ladda för match med frukost och lite musik, vill helst bara sova. Vi ska ta oss en tur till C också och fixa det sista inför morgondagens kalas. Ikväll blir det nog soffläge och tidigt i säng. Gäsp! Så nu vet ni det kära bloggläsare :)

Kram denna soliga dag

Kommentarer
Postat av: Sara

Hrm, det låter som att det börjar bli dags att styra upp nattsömnen lite. Du har inga hormoner kvar, som gör att du orkar med en massa uppvaknanden mitt i nätterna. Vad gör du då han vaknar? Får han äta då eller låter du honom vara? Jag har massor av tips på temat "få barnen att sova på nätterna", om du vill ha. Jag har ju haft två barn som tillslut vaknade varannan timme nätterna igenom och det orkar man bara inte. SE TILL ATT SOVA PÅ DAGARNA DÅ NOAH SOVER!!! Ha inte en massa projekt och så, utan ta ett par veckor då du bara sover. Det är viktigt. Kram på er!

2008-11-01 @ 13:04:05
Postat av: Sandra

Hej!



Inte kul att vara så trött... Det är svårt med sömnen :(



Kom på att jag glömt att svara dig angående min brors bebis.. Han föddes i vecka 29+0.

Han fick flytta till DS i torsdags och läget är stabilt! Såg att du kikat in i min mammas blogg häromdagen, och där ligger nu en färsk bild om du vill se underverket :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback