Vi ar framme!

Sitter och surfar lite med Noah sovandes i knat. Hanna kommer snart hem fran jobbet, langtar sa efter att traffa henne! Andrew var snall och hamtade oss pa Heathrow och nu sitter han och fixar med lite jobb. Flygresan gick toppen, Noah ar ju bara sa underbar att ha att gora med. Han fick lite ont i oronen vid landning men forutom det har allt gatt toppen.

Kan passa pa att skriva har att jag kommer ha mobilen avstangd, sa ingen ide att skicka mess eller ringa. Av erfarenhet sa blir det alltid sa dyrt sa jag far kommunicera via bloggen eller mail istallet. Dessutom sa kommer det mess jag inte alls vill lasa. Inget ska fa forstora min resa, sa det sa! En del av mig vill skriva av mig totalt om allt som snurrar i huvudet just nu, har ett fruktansvart trasigt hjarta men detta ar inte ratt forum. Det ar i alla fall sannerligen dags att satta punkt, sa mycket kan jag saga. Inga kommatecken, inga fragetecken utan en stor fet punkt och varfor inte ett utropstecken efter det.
Mitt hjarta grater men forsoker le anda, men hjartat ska skratta igen och den dagen kommer. Det vet jag!

Nog om detta, ni ar nog ratt trotta pa allt kryptiskt mellan raderna. Nasta inlagg blir nog med en skrattande Noah. Dags for underbar semester! Massor med kramar till alla underbara vanner och slaktingar som alltid finns dar for mig och Noah, jag alskar er av hela mitt hjarta.

Kiss and a cuddle


Kommentarer
Postat av: Monkan

Skönt att höra flygresan gick bra! Du e modig, jag hade nog aldrig vågat flyga själv ännu. :)

Ha det underbart & hälsa London från mig! Kram kram

Postat av: Ullis

Ha så himla mysigt nu!! det är du värd!!!!!

Sen ser jag fram emot en mysig tekväll hemma hos oss när du kommer hem... saknar de kvällarna... :-)

Massa kramar till dig och Noah!

2008-11-19 @ 20:52:10
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Faster

Härligt att resan gick bra,,,, fick en liten tår i ögat, för du, gumman, är värld allt det bästa. ha nu en riktigt skön avkopplande resa. Må bäst du och Noah. Hälsa hanna och Andrew många kramar ifrån Stensundsfolkhögskola, Världens nästan finaste plats. kram kram

2008-11-20 @ 12:48:18
Postat av: Anka

Kanon att resan gick så bra.

Hälsa England från mig.

Ha det bäst nu ni två.

Kramar från Theo och mig

2008-11-20 @ 12:59:31
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ville ha pepparkaksdräkt till noah det har kommit in på lindex men den är inte i plysch som tomtedräkten ska jag köpa den

kram marie

2008-11-20 @ 22:52:01
Postat av: Anonym

Tack for alla halsningar! En liten pepparkaksgubbe, ja hur gulligt vore inte det. Om den inte ar alltfor dyr sa far du garna kopa den.



Kram allihopa!

2008-11-20 @ 23:25:57
Postat av: Gun

Njut!!!!!!!! Skratta och var glad!!!!!

Tänker på er

Kramar i massor från oss i Halmstad genom mig

2008-11-21 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback