Blandat

Mitt tema för denna vecka är definitvt sömn. Försöker ändra mina sena kvällar och få min egen tid om mornarna när Noah sover istället. Än så länge går det bra. Tror att Noah börjar få in sina sovrutiner nu, hårt arbete lönar sig. Eller hårt arbete är väl fel, han är ganska lättsomnad men mer kontinuitet lönar sig då. Senaste veckan har han bara vaknat en gång per natt också och det är betydligt mer lätthanterligt tycker jag. Planen är minst 8 timmars sömn per natt för mig nu!

Träning igår och jag var verkligen på humör för att träna. Missade ju hela förra veckan då jag var förkyld. Det gick väl inte superbra på något sätt men det var kul och det så skönt att skratta åt alla tokerier och barnsligheter som förekom igår. Blev också otroligt glad då det löste sig  med min overall. Det finns snälla själar överallt! Har haft lite ågren över betalningen men nu är det löst för tillfället i alla fall. Tack snälla! Match på onsdag och lördag, heja!

Snälla själar finns det som sagt många av och igår måste ha varit en sån där dag då jag hade tur. Fick lite hjälp att kika på bilen inför torsdagens besiktning. Tyvärr så är det lit etokigt med en lampa som inte bara går att bytas ut utan som måste fixas med ny sockel och så, däcken är slitna och är på gränsen att de går igenom. Funderar på att byta till vinterdäcken men de är ju också slitna och jag har tänkt köpa nya men inte riktigt än. Hmmm, blir till att lägga på charmen och hoppas på det bästa.

Öppna förskolan igår var så himla mysigt. Supertrevlig personal, skön avlastning att bara vara där och en riktigt myskänsla i kroppen. Träffade två tjejer från min mammagrupp och en tjej som jag sjungit i kör med för många många år sen. Hon tyckte att jag och Noah var lika och det var skönt för mitt mamma hjärta att höra då både jag och alla andra tycker han är Micke upp i dagen.

Snart dags för babysim, sen ska det tvättas för glatta livet. Har massor av planer i veckan, känns kul faktiskt. Barnvagnsbio på onsdag, match i Uppsala, träff med Linda på torsdag, träffa Bergshamra gänget på fredag och så match i helgen och mässa på söndag. Ni som inte vet vad mässan är kika på
www.underbarabarn.se. Kul att Malin och Erika ska följa med.

Här kommer lite bilder från veckan so far. Noah hade på sig sin fina Djurgårdströja på Jonas match i söndags, den gjorde succé. Antingen älskade folk ur publiken den eller så hatade de den. Uppmärksamhet fick han i alla fall lilleman. Tror att det var tröjan som gjorde att BSK vann :)

Puss & Kram

Morgonmys
Gott med handen
Heja Djurgården

Kommentarer
Postat av: Monkan

Vilken fin tröja... :)

Postat av: Helen

Mycket snygg tröja!

2008-10-28 @ 12:27:06
URL: http://www.helanpelan.blogspot.com/
Postat av: Fuffe

Tror oxå det berodde på tröjan ;)

2008-10-28 @ 13:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback