Borde ha...

... haft kameran med mig imorse då jag och lilleman tog en promenad runt kvarteret. Vilka otroligt fina färger. Blå hösthimmel, röda och gula löv blandat med orange, dagg i gräset och frisk luft. Tänk att de enklaste sakerna kan göra en lycklig!

Borde även lagt mig i tid igår som jag tänkt, låg och vred och vände och fick ingen ro så jag gick upp och rensade garderoberna istället. Noah har så mycket fina kläder, presenter från dopet, ärvt från Theo och stor-Noah, en del från Bergshamra och så massa annat smått och gott förstås. Slängde en del av mitt gamla krafs också och det kändes skönt. Tema rensning fortsätter alltså.

Den här veckan har det varit tema mat, eller borde ha varit i alla fall. Hade tänkt mig storkok och massor med barnmat till lilleman. Då han knappt börjat äta riktig mat än så gick ju det i stöpet. Orken har inte heller riktigt funnits där för mig att göra allt jag tänkt, med matlådor, fryst mat osv. Är ändå rätt nöjd över chili con carne, pita bröd med köttfärsröra och fiskgryta. Så lite tema mat har det varit minsann... Tänker som så att det är bra med en plan men man måste kunna gå ifrån den också och gå efter dagsform, lust och ork.

Idag är det tvättstuga som gäller och fika samt promenad med barndomsvännen Lina. Noah ska sova hos mormor ikväll och jag ska försöka lägga mig i tid och sova hela natten. Utvilad och taggad inför morgondagens viktiga match alltså.
Här kommer ännu en bild på min fina lilla killeFokuserad som bara den...

Trevlig helg och massor med kramar!

Mammas godis

Kommentarer
Postat av: Monkan

Lycka till på matchen imorrn. Vi får höras ang Prison Break, ska nog kunan gå att ordna även om ja inte har kvar de gamla avsnitten vi sett redan.

Kram till dig & Noah

Postat av: Anka

Kommer o tittar på matchen imorn gumman!!!!

2 mål vill jag se, hihi ( ja, av dig )



Tycker du är duktig som gör "stor- kok " själv tycker jag burkmaten fungerar utmärkt. ( lata Anka)

Kram o trevlig helg

2008-10-17 @ 16:30:14
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: Monkan

Ha ha jag e oxå lat & kör burkmat... Noah (och Theo) e ju så stora att dom snart kan äta av vår vanliga mat så lika bra att vänta nu. :)

2008-10-17 @ 19:08:00
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback