En liten kortis

Hinner bara skriva hej. Har inte haft något internet på två dagar, känt mig helt off från omvärlden :) Snart dags för första hemmamatchen, fixar Noah samt packar övernattningsväska åt honom, fixar mig, min egen matchväska och borde göra allt annat än skriva här. Mysig kväll igår med bio, lagfest idag. Mycket skoj! Nästa vecka blir lugn och jag ska landa i mitt nya hem. Var på jobbet igår, invigning av "friskolan". Så mysigt och MASSOR av underbara kollegor och elever. Bloggrekord igår, kul att se att så många går in och läser. Dags att öka nu!

Tusen tack gulliga Maja, Sulle och Carro för igår.
Noah sov sött då jag kom hem, det var diskat och städat. Vilka tjejer!

Kram

Kommentarer
Postat av: Monkan

Lycka till!!! Kanske kan ses nåt nästa vecka igen!? Kram på dig & ha så skoj ikväll...

Postat av: Maja

Det var så lite såå Johanna bara roligt att hjälpa till o umgås med ditt lilla charmtroll. :)

Säg bara till när du behöver hjälp jag ställer alltid upp de vet du :)

Tack för i går också!!

Kramar till dig o lille Noah

2008-10-05 @ 17:24:01
URL: http://majalarsson24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback