Fjärilshuset i Haga

Här kommer lite bilder från lördagens besök på Fjärilshuset i Haga. De är lite immiga eller vad jag ska säga, vet inte om det beror på någon inställning eller om det var fuktigheten? Tror att Noah gillade fiskarna bäst då det hade så fina färger. En mysig liten utflykt! Nu ska vi snart gå och heja på Jonas som spelar match, öronskydden är med :) Sen blir det en lugn kväll med lite hårfärgning tror jag och tv mys.

Puss & Kram

Härlig miljö
Coola fiskar
Mera fiskar
Vackra hibiskus
Tittar på Nemo & Doris

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som att ni haft en skön helg, hoppas att du mår bättre nu..? Röstar oxå på mörkt hår, men allt klär ju en skönhet!



Tack själv för en härlig vistelse i Väsby, tycker detsamma om dig. Du är en underbar vän =D



Kramar!!!

2008-10-26 @ 18:34:05
Postat av: Solrosen

Hej,



Har länge följt din blogg...

Vill bara säga, stå på dig! Du och din fina unge förtjänar ett bra och lyckligt liv!



Kram kram

Postat av: Marianne

Tack för din kommentar i min blogg. Vad roligt att se att det gått bra för lille Noah. Jag är övertygad om vårt nya lilla barnbarn också kommer att klara sig bra. Enligt personalen på KS är han med sina 1276g och 38 cm, stor.

Kram från en lycklig nybliven farmor.

2008-10-26 @ 21:50:25
URL: http://marianneekwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback