Goskillen

Lite kvällsmys och bus så här precis innan det är sovdags. Ingen träning för mig idag då foten bör vila. Tänkte lägga mig tidigt om nu Noah somnar tidigt vill säga, hoppas på det!  Babysim imorgon med fotografering, ska bli spännande. Barnvagnsbio på onsdag, föräldragrupp på torsdag och förhoppningsvis en tripp tiill Öppna Förskolan någon dag.

Massor med tankar, värme, styrkekramar och kärlek till två av mina närmaste vänner idag. Ni vet vilka ni är och vad jag menar. Tänker på er!


Mera bus och tuggande
Buskille

Kommentarer
Postat av: Erika

Sötis, det är mkt fingrar i munnen nu :)



Sov så gott!



Kram

2008-10-13 @ 21:17:52
Postat av: Monkan

Vikken tjusig body/tröja.... Vi ses imorrn vännen!

Kram & sov gott

Postat av: Maja

Vilken sötnos :)

Hoppas foten känns bättre i morgon Johanna.

Jag hade täntk kika förbi förut idag då jag messade men kom massa annat i mellan.

Jag får komma o hälas på dig o lille Noah en annan dag helt enkelt.



Kram o god natt

2008-10-13 @ 22:49:40
Postat av: Johanna

Hör av dig Maja så kan vi ses, Noah gillar dig skarpt! Visst är det fin färg och härligt tryck. En doppresent från en av mina barndomsvänner och hennes familj.



Sov gott och kram på er!

2008-10-13 @ 22:59:14
URL: http://hannawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback