Gott och ont

Så var det dags igen för stukad fot och astma spray. Tänk att innebandy genast blir så mycket tuffare då hösten och vintern kommer. Varför? Är det omställningen mellan den isiga uteluften kontra luften i den varma hallen? Längesen jag fick så svårt att andas som igår. Konstig match med hårt spel, vilket jag ju iofs gillar. Vi spelade så märkligt och bollen studsade deras väg. De var duktiga, ett starkt ungt lag som säkerligen kan gå långt. Hoppas bara att de taggar ner på attityd och fula ord, både de och deras föräldrar. Den stukade foten mår rätt okej ändå, är uppe och går idag så det var nog inte så farligt tur nog. Men nr # 13 i Alunda, vi ses igen :)

På tal om gott... Idag fick jag ett telefonsamtal om ett erbjudande som gjorde mig just gott. Jag ska eventuellt delta  i ett projekt som rör innebandy och sjysst spel. Föreläsa och prata lite, lät väldigt spännande och jag hakade på direkt. Perfekt med lite extra klirr i kassan ju. Återkommer då jag vet mer.

Nu ska jag busa lite med lilleman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback