Härliga dagar

Allt känns rätt bra just nu, trots att jag är rätt trött. Börjar komma igång rent fysiskt nu med träning och känner mig rätt stark på planen igen. Inte så rädd som jag var i början. Trivs i nya lägenheten, är en del roliga saker på gång och har lugna och sköna dagar. Idag har jag och Noah lunchat med mamma, igår gick vi långprommis till Eds kyrka med Monkan och stora Noah och tände ljus på älskade farmors grav, Malin var här ikväll och vi har ätit gott och myst och jag och Micke har shoppat åt Noah idag. Inte så avancerade saker men mysiga som ger energi och glädje liksom... Inte så bra svenska/ordningsföljd i det här inlägget men är trött och tänkte ta kväll/natt nu.

Idag fyller lillasysyster Frida år också, gulliga lilla skitunge :)
Massor med grattiskramar!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Monkan

Tack för trevligt prommissällskap... :)

Postat av: Frida

tack, och skitunge kan du va själv :D

2008-10-12 @ 10:41:33
URL: http://www.fridaheerman.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback