Härliga möten

Tänk att man kan bli så glad över att springa på en gammal vän, släkting, väns förälder eller kollega. Häromdagen träffade jag en "fd svärmor" och det var första gången vi sågs sen hon slutade vara min svärmor, ja ni förstår. Det var skönt att ses, få/ge en kram, höra att allt var bra. Jag blev uppriktigt glad och jag såg att hon också blev det. Idag sprang jag på en gammal klasskompis då jag och Noah var ute och gick, det var också härligt. Vi småpratade lite om nu och då, livet i stort och tog vid som om vi setts senast igår. Möten av olika slag, då menar jag inte personalmöten eller så utan möten mellan människor är så jäkla häftigt. Ibland och med vissa i alla fall...

Otroligt skön dag med sovmorgon, träning på Sats med syrran, fika med Erika & Sara samt prommis med lilleman. Ikväll väntar fotboll och en lugn hemmakväll. Heja Sverige!

Här kommer lite fina bilder från de senaste dagarna. Gillar ni mina och lillemans nyinköpta skor?

Mys med nya pyjamasen
Cool slapparstil
Nta skorna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh min söta klump :D Vad gör ni imorn efter kl 12.00??

2008-10-11 @ 20:24:33
Postat av: Ullis

Men åååh, va söta skor, och dina jättefina också! :-)

Globen var himla bra måste jag säga!

Kramar

2008-10-11 @ 20:57:52
Postat av: Sofia

Gud så söta skor, helt underbart! Jag kollar oxå fotboll men jag undrar bara - vart är Alexandersson, har du gömt honom under soffan...?



Ha det bäst vännen =)

Kram

2008-10-11 @ 21:27:14
Postat av: Frida

Jätte gulliga skor ju !!! :)

Postat av: Linda R

Söta skor!!! Dina ser också mysiga ut, säkert jättevarma och sköna, kram!!

2008-10-13 @ 10:14:17
Postat av: Anka

Skorna är hur fina som helst, Theo har exakt likadana fast i en annan färg. De är "poppisa"

Kram

2008-10-13 @ 11:18:18
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina skor du har köpt! vart kommer dina ifrån?

2008-11-02 @ 20:44:04
URL: http://svmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback