Host och snörvel

Jag känner mig lite piggare idag men det går upp och ner. Bafusin är min räddning för halsen! Såg att jag missat en del samtal på mobilen igår, hade inte så bra koll. Det blev inget babysim idag tyvärr, hoppas att vi kan få till en extra gång sen. Vet att mamma gärna ville följa med någon gång. Vi ska gå fortsättningskursen, känner att Noah tycker så mycket om det och det är lite skönt med rutiner. Funderar på mitt eventuella extrajobb, har jag tagit mig vatten över huvudet? Vill jag för mycket, som vanligt? Imorgon kväll kommer Sofia, längtar! Hoppas bara att vi är piggare tills dess... Håll tummarna! Snart kommer Micke och då blir det nog en liten höstpromenad, frisk luft är alltid bra. Ska försöka hitta länken till halsbanden åt dig Erika, de kanske fanns I Noahs blogg? Nu har jag svamlat om allt möjligt, utan röd tråd men men så kan det vara ibland.

Gullungen
Chris Noah Gabriel

Morgonmys

Kommentarer
Postat av: Gun

www.miaji.se-----vardet det som Du sökte? Jag skriver ett mail till Dig snart-som jag hoppas jag får svar på när Du känner för det

Kram fr.xtra farmor Gun

(gillar att vara xtra farmor-om Du tillåter)

2008-10-21 @ 16:24:33
Postat av: Johanna

Jag har ett mail på gång till dig också, vi får väl se vem som hinner först :)



Kram

2008-10-22 @ 19:03:21
URL: http://hannawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback