Lite till...

Min vana trogen så är jag ju lite av en nattuggla och har inte alls kommit till ro än. Istället för att häcka i soffan med alla äckliga dumma skräckisar så sitter jag hellre här vid datorn, nära Noah. Men skriver tyst och sakta så att han inte ska vakna...

Det har varit en riktigt bra dag idag, även igår. Fick hjälp av Micke med vinterdäcken, besiktningen gick okej, mys idag och känner mig frisk om än trött. Besiktningen då... Blev jättenervös då jag stod i kön och väntade på att just mitt nummer skulle blippa upp. Larvigt, kunde ju ändå inte göra något åt saken då. Jag hade en jättetrevlig besiktningsman som visade och förklarade en del, man skulle kunna säga att jag redan tjuvat på mitt biltema då :) Två saker behöver fixas, parkeringsbromsen och blinkerslampan. Jag har en månad på mig! Sen var det lite annat som kunde vara bra att fixa vid tillfälle. Hoppas på hjälp från en som syrran känner, vi får se! Noah var supergo och skrattade då de hissade upp bilen, grannbilen var röd, den var häftigast att titta på. Sötis!

Tacos och mys med Kattis & Sanna idag. Underbart att bada, gulliga Kattis hade tänt ljus och lagt fina orkideé blommor på handduken. Det kallar jag stil! Vi fick även se bilder från bröllopet och det var underbart att se. All lycka och medgång till er!

Har inte skrivit om onsdagsdejten med pappa & Marie ju. Vi lunchade på Stinsen och Noah fick en jättefin åkpåse till vagnen. En sammetsmjuk tuff svart med en guldig liten prinskrona på. Hmm, det där lät ju lite skumt men får visa en bild vid tillfälle. Efter dejten var det tänkt att jag skulle shoppa lite till en viss fröken som ju fyller år. Plockade på mig mitt, hade gått rätt länge och tänkt till och så när jag står vid kassan och ska betala så inser jag att kort och körkort inte finns i plånboken. SUCK! De tog jag ju ut kvällen innan då jag skulle gå och handla och inte ville ha med mig hela kittet. Man ska inte göra så, varför lär jag mig ALDRIG. Fick snällt be killen att slå ut allt och lämna sakerna kvar för att åka hem och tillbaka. Snurrigt värre!

Nu ska jag lägga mig och läsa och förhoppningsvis somna snart. Ladda för morgondagens hemmamatch och mässan på söndag. Kalas är det ju då också så vi får se hur vi ska få till den dagen.

Puss & Kram

Allvarliga Noah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback