Måndag hela veckan

Nädå, men då man är hemma så här så kvittar det ju egentligen vad det är för dag. Är jag trött och på dåligt humör så kan det kännas som måndag hela veckan. Är jag på gott humör så njuter jag av dagarna och känner det som om det vore helg hela veckan. Allt sitter i huvudet! Idag är en rätt bra dag känns det som, trots en märklig helg. Känner ni igen känslan av att inte alls förstå vad som hände. Man bara sitter där och ser ut som ett frågetecken. Märklig känsla!

Jag och Noah ska snart till öppna förskolan med Monkan och stor-Noah på sångstund. Sen blir det nog en promenad i solen och så lite fix här hemma. Imorgon är det tydligen babysim igen. Då är det dags för fortsättningskurs, tack Anka för infon. Jag har inte hört något och tycker det är skumt men vi går väl dit och låtsas som ingenting. Kanske vi slipper betala också, hehe. Vill gå på underbara barn mässan i helgen, troligtvis på söndag. Någon som vill följa med?

Kramis hela dan!

*******************************

Sångstunden var supermysig, mer sånt framöver. Då vi kom hem låg ett kuvert med eftersänd post. Där fanns info + inbetalningskort till babysim.

*******************************

Kommentarer
Postat av: Monkan

Tack för sällskap idag, kanske får bli ny måndagsrutin tillsammans..

Glömde fråga.. Vad är barnmässan för nåt & vart?



Trist du fick ett inbetalningskort... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback