Milda makter

Hur ska fotbolls Sverige klara sig nu? Utan mr Alexandersson :) Jag vet vad de flesta tycker om honom, men jag tycker i alla fall att han är och har varit en av Sveriges mest underskattade spelare. Jag var dödskär i honom då jag var yngre men om jag bortser från det, så ärligt.... Han är en spelare som alltid kämpar, peppar sina lagkamrater, en god förebild, slitvarg, grymma hörnor och frisparkar och som skapar ytor och lägen till andra. Vänta nu... Ungefär som jag, hehe. Skämt åsido! I like him, end of story!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha, och med det inlägget förstår vi varför du spelar innebandy och inte fotboll... ;-)



Tack för sällskap på lunchen idag!

KRamar

Postat av: Johanna

Nu förstår jag ingenting :)

2008-10-01 @ 17:35:20
URL: http://hannawiksten.blogg.se/
Postat av: jess

frågan är väl mer hur du ska klara dig. fotbollen klarar sig alltid, kolla bara när Mild slutade. det funkade ju det med.. ;-)

kram på dig å killen.

2008-10-02 @ 07:40:45
Postat av: Fuffe

Jag är oxå i chock över beskedet att han ska lägga av, grät mig till sömns i natt faktiskt! Men du har rätt i att vi förlorar en av sveriges mest underskattade spelare, jag menar det finns ju ingen annan som kan springa och passa i sidled i vårt avlånga land ;) kan hända att jag inte kommer sakna ihjäl mig :)

2008-10-02 @ 13:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback