Några korta rader

Klockan är mycket och det är dags att sova. Är så urusel på att komma i säng i tid. Kan nog räkna de gånger jag somnat innan 24 sen Noah kom på en hand. Inte så bra, jag vet... Nu brukar ju vi sova en del på förmiddagarna men ändå. Sofia, min goa fina vän frän Göteborg har varit här i dagarna tre och det har varit så mysigt. Tack snälla du för härliga pratstunder, god mat, mumsigt fika och härliga skratt. Du är en vän för livet

Tack till Frida också som var gullig och passade Noah då vi tog oss in till stan för god mat och ett glas vin i torsdagskväll. Det kändes väldigt lyxigt må jag lova!

Noah är piggare igen och är verkligen otroligt rolig att lyssna på nu med sina nya ljudeffekter. Själv så mår jag sisådär med en hals som känns som ett rivjärn och med huvuvärk om mornarna. Som en miniinfluensa som inte vill bryta ut. Börjar bli lite less på detta nu.

Det kom ett härligt paket med posten idag, fina bilder på lilleman från förra veckans babysim. Blir alltid glad då saker och ting kommer i utlovad tid, fint packat och proffsigt gjort. Lägger nog in fler bilder på Noahs blogg imorgon.

Kram & Godnatt

Babysim

Kommentarer
Postat av: Monkan

Vilken tjusig bild... :) Krya på dig nu! Kram

Postat av: Anonym

Underbar bild :)



Kram

2008-10-25 @ 11:08:28
Postat av: Erika

Glömde skriva mitt namn... :)

2008-10-25 @ 11:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback