Noah 7 månader

Idag fyller gullungen 7 månader, tänk vad tiden går! Vi mår lite bättre och laddar nu för besök för Götet. Ska bli så himla mysigt! Vi har varit ute och fått frisk luft med Monkan och Noah E, sedan fikat lite med Erika och Sara. Det planerades in lite spa och jag hoppas verkligen att det blir av. Vore så otroligt skönt! Noah har under de senaste dagarna lärt sig en massa nya ljud, det är så kul att följa honom i sin utveckling. Det händer nya saker varje dag. Lillasyster var förbi igår kväll, det var mysigt. Antar att din tatuering är officiell nu, den var superfin! Hon och jag har en plan till Josses födelsedag, känns kuligt att göra det ihop. Ladda fingrarna Josse, du kommer få jobba hårt :)

Kramisar till er alla!

Noah 7 månader

Kommentarer
Postat av: Monkan

Kul att se er idag! Ha så trevligt nu med besöket.. Kram så ses vi igen snart

Postat av: tessan

Hej tjejen! Vad stor Noah börjar bli... och vilket charmtroll!! =)

Nej, det är inte sats utan friskis och svettis som jag ska bli spinnledare på, kommer att börja ha pass från jul ungefär, så då får du gärna komma =)

Vi får höras innan bara så kan jag ordna gratis provapåkort=)

Jag har tänkt att jag ska åka och kolla någon dag när Sanna spelar match, tänkte höra om du har lust och följa me? Och kanske fridde eller någon? Vore kul och åka några stycken... Kan tänka mig att Natta också vill..



Ha det så bra!! Kramar!

2008-10-23 @ 10:36:43
URL: http://kallarhennetess.blogg.se/
Postat av: Faster

Godis unge grattis grattis på 7 månaders dagen Kramar i massor till er.

2008-10-24 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback