Saknar min goding

Ska hoppa i säng nu, känner mig lite krasslig och lite ensam i själen. Saknar Noah galet mycket, har legat och snusat på hans ena filt i soffan. Det ska bli otroligt skönt att få sova ut men åh, vad jag saknar den lilla krabaten. Är trött på ensamma fredagar för den delen. Ändå orkar jag som oftast inte ta mig för att göra något, som att åka iväg eller så. Märkligt egentligen! Vill ha fredagsmys hemma med sällskapsspel, god middag, bus med barn och kramar i massor. Jag vill ha det så mycket så det värker ända ner i magen. Så nu vet ni det!

Hoppas på att vara piggare imorgon då det är dags för match och att lilleman snusar gott med sin groda i resesängen.

Mamma älskar dig Noah!

Gränslös kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback