Same same but...

... different. Lugn hemmakväll on my own idag igen, fast idag är älskade Noah hemma. Han verkar ha haft det toppen hos mormor. Sitter och funderar lite på livet i allmänhet och mitt i synnerhet. Mina nyckelord ser ni på bilden, fiffiga kex det där :) Skön innebandyvinst idag, roligaste matchen jag spelat på länge faktiskt. Hade kunnat gjort mitt livs snyggaste mål men träffade ribbkrysset tyvärr. För en gång skull drev jag in i mitten istället för det där jäkla hörnet, hehe. Jag och Erika hann med en snabb kik på Baby loppisen som var vid Vilunda idag också. Fyndade lite bra att ha grejer som jag lämnade till mamma, matstol och hoppgunga samt en jättefin overall till vintern. Det bästa var att jag köpte den av gulliga Lisen. Allt för 100 kr, me like! Maja kom förbi och vi åt lite mat och pratade innebandy, pedagogik och psykologi. Inte lätt alla gånger men jag vet inte, jag har svårt för hur vissa saker verkar skötas.

Nu ska jag mysa med lilleman, han verkar inte vilja sova utan ligger och snackar i sin säng. Hoppas ni mår bra allihopa? Många kramar från oss!

Tänkvärda ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback