Seg och lugn dag

Seg är väl i underdrift mot vad jag känner mig, men men... Efter vinsten igår var det ju alltså lagfest på agendan, i Märsta. Jag hade längtat hela veckan men efter matchen var jag på uruselt humör. Trots vinst, mål och alltihopa så gillar inte jag att spela matcher där man faller in i motståndarnas dåliga tempo och gör enkla misstag. Jag vill ha fart och fläkt, det ska vara krig på plan. Försökte mota bort det och åkte iväg med Noah till morfar Tony. Gick bättre att lämna lilleman än vad jag trodde, är riktigt stolt över mig själv! Förbi Mc Donalds för att få i sig lite mat och så hem och duscha och göra sig i ordning på 30 minuter. Härlig kväll med singstar och någon dum tomtelek, med tomte av och på för att få dricka :) En sväng till det lokala haket i Märsta för att dansa och sedan hem vid 2 tiden. Ett roligt men ungt gäng, känner mig lite gammal. Men man är ju inte äldre än vad man gör sig förstås.

Åkte och hämtade Noah vid lunch, stannade kvar där ett tag och sedan har det varit en lugn hemmadag med mysisar och raggsockor. Vilket jäkla höstrusk! Micke kom förbi med en pizza (som för övrigt satt där den skulle)
och nu är det nog snart dags att hoppa i säng.

Imorgon ska jag försöka hinna lägga in bilderna på lägenheten, så att ni får se.

Kram & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback